Wymiana tylnej klapki Samsung S8

100,00 

Wymiana tylnej klapki w Samsung Galaxy S8

Usługa zawiera demontaż starej oraz montaż nowej tylnej klapki w telefonie komórkowym. Do wyboru: oryginalna klapka lub zamiennik. Montaż klapki odbywa się w fabryczny sposób, co gwarantuje fabryczną jakość wykonanej usługi. Brak dodatkowych kosztów – cena zawiera kompletną usługę od A do Z.

Warunki gwarancji

  1. Gwarancja wynosi trzy miesiące w stanie jakim został telefon dostarczony po naprawie.
  2. Gwarancja obejmuje jedynie naprawiane albo wymieniane elementy.
  3. W przypadku naruszenia plomby gwarancyjnej, roszczenie gwarancyjne zostanie odrzucone automatycznie.
  4. Każde urządzenie przechodzi test podstawowych funkcji przed jak i po wykonaniu usługi.
  5. Każda przesyłka wychodząca z serwisu jest ubezpieczona oraz dobrze zapakowana, aby zapobiec uszkodzeniom w czasie transportu.
  6. Przesyłki wysyłane są firmą kurierską.
  7. Usterki przedmiotu naprawy ujawnione w okresie gwarancyjnym będą usuwane bezpłatnie w terminie 14 dni roboczych, licząc od dnia dostarczenia towaru do siedziby firmy.

Czas naprawy

od 1 do 3 dni roboczych

Marka

Samsung

Model / seria

Galaxy S, Samsung S8

SERWIS z dojazdem do KLIENTA

Świadczymy dla Was usługi serwisowe z dojazdem do klienta
na terenie całego Krakowa i okolic!

Po każdym serwisie dezynfekujemy telefon sterylizatorem UV.

Zadzwoń do nas i zapytaj o bezpłatna wycenę i odbiór urządzenia

Scroll to Top