Warunki Gwarancji

Szanowny Kliencie.

Pomimo wszelkich starań i dużego doświadczenia naszej kadry technicznej nie każda naprawa jest możliwa. Istnieje  kilkanaście modeli telefonów w  których serwis może nie zakończyć się sukcesem. Zawsze staramy się by klient  był zadowolony z naszych  usług dlatego przy niepowodzeniu proponujemy wymianę elementu na nowy za niewielką dopłatą.

KARTA GWARANCYJNA

Uwaga: Ze względu na delikatna strukturę digitizera/szybki/ekranu Lcd lub OLED prosimy o sprawdzenie poprawności jego dzialania przed wklejeniem. Demontaż tego typu digitizerów/szybek może powodować trwale uszkodzenia mechaniczne co uniemożliwia nam ich wymiane gwarancyjną u producenta, a zarazem zmusza nas w takich przypadkach do odrzucenia roszczeń gwarancyjnych.

Kupuiący ma prawo zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni od momentu jego ofrzymania bez podania przyczyny, skladając stosowne oświadczenie na iśmic. Warunkiem jest jednak to, że dany towar musi być zwrócony w stanie takim jakim klient go otrzymal, bez śladów użytkowania z nieodklejonymi foliami ochronnymi.

Firma MACMED, jako sprzedawca, pośredniczy między użytkownikiem, a producentem w procesie reklamacji. REKLMACJI podlegają wyłącznie przedmioty, które posiadają wade abryczna, a nie te ktore został uszkodzone przez niewlasciwe uzytkowanie, montaż ub uszkodzenie mechaniczne. W razie reklamacji lub zastrzeżen co do otrzymanego towaru, klient zobowiązany jest do dostarczenia na własny koszt reklamowanego przedmiotu na adres podany przez sprzedawcę. W przypadku reklamacji koszty wysylki oraz pakowania nic są zwracane.

Zgłoszenie reklamacyjne z tytułu gwarancji jest przyjmowane na podstawie zgłoszenia tego aktu na adres: kontakt@refactor.com.pl oraz nadesłanie z produktem reklamowanym karty gwarancyjnej dołaczonej do przedmiotu i kompletnie wypełnionego formularza reklamacyjnego-przedmiot musi posiadać nie naruszone plomby gwarancyjne!!!!. 

W celu usprawnienia procesu związanego z zarejestrowaniem nowj reklamacji, prosimy o podanie numeru lub nazwy aukcji, z którego pochodzi uszkodzony produkt oraz dokładne opisanie jego usterki. Za termin rozpoczęcia procesu reklamacyjnego przyjmujemy chwile odebrania przesylki wraz z dowodem zakupu i kompletnie wypelnionym formularzem reklamacyjnym. Wadliwy produkt zostanie poddany wstępnej ekspertyzie, która ma na celu sprawdzenie czy opisywana przez Klienta usterka występuje oraz czy usterka nie nastąpila z winy użytkownika. Termin rozpatrzenia reklamacji przez firmę MACMED wynosi 14 dni roboczych od chwili przyjęcia produktu. Ze swojej strony dokładamy wszelkich staran, aby proces przebiegł jak najszybiej. Pozytywne rozpatrzenie gwarancji oznacza wymiane towaru na nowy – wolny od wad. W przypadku braku dostępności reklamowanego produktu następuje zwrot gotowki.

 UPRAWNIENIA KLIENTA Z TYTUŁU GWARANCJI WYGASAJĄ AUTOMATYCZNIE W PRZYPADKU GDY: 

1.produkt posiada jakiekolwiek uszkodzenia mechaniczne

2.usterka jest spowodowana nieprawidłową instalacją/’montażem

3.usterka spowodowana jest użytkowaniem danego produktu niezgodnie z przeznaczeniem. 

W przypadku gdy zgłoszona przez Klienta usterka nie występuje , bądź warunki gwarancji zostały naruszone, firma MACMED odsyła produkt do kupującego.

Wadliwy towar powinien zostać dostarczony przez Klienta w fabrycznym opakowaniu wraz ze wszystkimi na jego wyposażeniu. Digitizer/Ekran należy zabezpieczyć folią ochronną z obu stron (ta którą Państwo otrzymali w zestawie), owinąć folią bąbelkową, zabezpieczyé tekturą i odesłać w kopercie ochronnej. Jeżeli dostarczony produkt nie będzie spełniał wymagań gwarancyjnych ,KLIENT BEZZWŁOCZNIE ZOSTANIE O TYM POINFORMOWANY.

Odpowiedzialność MACMED  jest ograniczona do bezpłatnej wymiany produktu lub do zwrotu kwoty zapłaconej przy czym o wyborze jednego z tych dwóch sposobów decyduje gwarant. 

Przewiń do góry