Wymiana klapki Samsung S9 Plus
120,00 zł
Wymiana tylnej klapki w Samsung Galaxy S9+ (S9 Plus)
Usługa zawiera demontaż starej oraz montaż nowej tylnej klapki w telefonie komórkowym. Do wyboru: oryginalna klapka lub zamiennik. Montaż klapki odbywa się w fabryczny sposób, co gwarantuje fabryczną jakość wykonanej usługi. Brak dodatkowych kosztów – cena zawiera kompletną usługę od A do Z.
Warunki gwarancji
- Gwarancja wynosi trzy miesiące w stanie jakim został telefon dostarczony po naprawie.
- Gwarancja obejmuje jedynie naprawiane albo wymieniane elementy.
- W przypadku naruszenia plomby gwarancyjnej, roszczenie gwarancyjne zostanie odrzucone automatycznie.
- Każde urządzenie przechodzi test podstawowych funkcji przed jak i po wykonaniu usługi.
- Każda przesyłka wychodząca z serwisu jest ubezpieczona oraz dobrze zapakowana, aby zapobiec uszkodzeniom w czasie transportu.
- Przesyłki wysyłane są firmą kurierską.
- Usterki przedmiotu naprawy ujawnione w okresie gwarancyjnym będą usuwane bezpłatnie w terminie 14 dni roboczych, licząc od dnia dostarczenia towaru do siedziby firmy.
Czas naprawy | od 1 do 3 dni roboczych |
---|---|
Marka | Samsung |
Typ naprawy | |
Model / seria | Samsung S9 Plus |